Porque no siempre acelerar es lo positivo y decelerar lo menos bueno; se necesita también saber respirar profundo, asumir que en una jugada arriesgada sólo se puede obtener un premio menor y que con las marcas azules poblando todo el papel, se puede tocar el cielo en forma de piel suave...
Esto no será hoy -pues ya casi duermes-, casi imposible que sea mañana -pues soy consciente de los momentos de éxtasis bibliotecario que llevas a cuestas-; sin embargo, quizá tantas 'buenas noches' enlazadas consecutivamente, deriven, cuando menos lo sopese yo y cuando lo consideres el minuto perfecto para el principio del comienzo, en un abrir de ojos con el sol haciéndose un hueco por los resquicios de la persiana y sin la ola siberiana como tema del momento, en un vistazo al teléfono tras notar su vibración y donde te lea:
"Me acuesto (triste y metafóricamente) contigo y me levanto con el mismo que antes. ¿Me sigues? Y, sobre todo, ¿me sientes?".
In truth, yes.
Because accelerating is not always positive and decelerating is less good; it is necessary to know breathing deep, to assume that on a risky gamble you can only get a lower premium and with blue markings covering all the paper, you can touch heaven in a special form: like a soft skin...
This will not be today -then you almost sleep-, it won't be possible to be tomorrow -then I am aware of the moments of librarian ecstasy that you carry on-.
However, perhaps as many 'good night' linked consecutively, resulting, at least I balance it and when you consider it the perfect minute for the principle of the beginning, in the twinkling of an eye with the sun making itself a hollow through the cracks of the blind and without the Siberian wave like the topic of the moment, a look at the phone after noting its vibration and where I read you:
However, perhaps as many 'good night' linked consecutively, resulting, at least I balance it and when you consider it the perfect minute for the principle of the beginning, in the twinkling of an eye with the sun making itself a hollow through the cracks of the blind and without the Siberian wave like the topic of the moment, a look at the phone after noting its vibration and where I read you:
"I lie (sad and metaphorically) with you and I wake up with the same person as before. Will you follow me?And, specially, do you feel me?".
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